2011. április 7., csütörtök

Elkészült a párna!

Kedd este, mikor a ház elcsendesült, nekiláttam előkészíteni a szendvicseim. Az alsó réteg egy középvastag molino lett, a köztes bélés 150 g-os vlies, a felső réteg pedig a már elkészült párnaelőlap.
A három réteget szépen egymásra fektettem, majd összeférceltem öt párhuzamos vonalban. Másnap újra megérkezett anyósom, hogy Árminra vigyázzon, így ismét 11 óráig (utána ebédet kellett főznöm) szabad voltam. Ezalatt elkészültem a két oldal tűzésével, illetve sikerült bevarrnom a cipzárt is. A cipzárnál a letűzés és a párna összevarrása estére maradt, de mikor elaludtak a gyerekek, megcsináltam azt is, így a párna teljesen elkészült. A két oldal így nézett ki a tűzés után (a párhuzamosokra a falvédőnél és a takarónál jobban fogok figyelni):


A hátoldalon talán jobban látszik a tűzés:


És a kész párna (vagyis párnahuzat):

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése