2011. december 9., péntek

Egyszerű, de nagyszerű!

Pár hete készítettem egy egyszerű, de nagyszerű (szerintem :-) ) lapot. Provo Craft domborító sablont használtam az alaphoz és Creatables hópihe vágósablont a hópihéhez. Mindekettőhöz a JOY Trouville gépemet hívtam segítségül. Még egy kis szatén szalag, néhány kontúrmatrica és már össze is állt a képeslap:

Azonnal el is vitték, és nekem annyira megtetszett, hogy kipróbáltam más színekkel is.

Aztán annyira kapós lett, hogy bordóban kellett még 10-et készítenem, aztán jött egy újabb kérés: 8 lapot csináljak, de lehetnek más-más színűek. Ennek a kérésnek eleget téve készült a következő nyolcas:
Nem untam készíteni a sok egyforma lapot, mert azért mindegyiknél variáltam valamit. :-) Más hópihe, más díszítéssel. Kérésre készítettem belülre fehér "írnivaló lapot", de akkor már azt is megdíszítettem egy kicsit:
A következő challenge-re neveztem:
CuteCardThursday - Challenge 194 - Anything Goes

1 megjegyzés:

  1. Beautiful cards!
    Many thanks for joining in the Cute Card Thursday Challenge this week!
    have a fabulous, crafty weekend, Debxx

    VálaszTörlés