2011. december 18., vasárnap

Mézeskalács

Még az adventi időszak elején sütöttem egy adag mézeskalácsot a kis házikónknak, a maradékot pedig a gyerekek készítették el. A házikó még mindig összeállításra vár, a gyerekek által készítettek pedig már elfogytak. A receptet a desszert.eu oldalon találtam és tavaly már bevált, így idén is ezt készítettem el. Aztán rátaláltam Moha blogjára, és késztetést éreztem, hogy én is készítsek ilyen gyönyörűségeket! Dóráék iskolájába kedden karácsonyi vásárt rendeznek, és mi, szülők készítjük el a vásárfiákat. Gondoltam akkor a kellemest összekötjük a hasznossal, és készítek mézeskalács díszeket a vásárra. Receptként Moha receptjét használtam. Nagyon tetszenek a piros alapon fehér írókás díszek, de az írókázást még gyakorolnom kell, bár elsőre azt hiszem elégedett lehetek a végeredménnyel.


A jobban sikerült példányokról készítettem közelebbi felvételeket is.


Mohánál nagyon tetszettek a mécsestartók és az adventi koszorúk. Így készítettem azt is egyet-egyet. A mécsestartó anyué lett, a koszorú pedig anyósomé. Elég nehéz volt éjjel felé már az írókázás, ráadásul Ármin sem akart aludni, így ő is végig lent volt, míg dolgoztam, néha odajött, meglökött, úgyhogy nem éppen nyugodt körülmények között dolgoztam. Talán jövőre nyugodtabb légkörben még szebbeket tudok készíteni!

1 megjegyzés: