2012. szeptember 16., vasárnap

A várva várt ovis zsák!

Ármin januárban három éves lesz, így én most szeptembertől visszatértem a munkába, bár csak félállásba. Így Árminkának napi elhelyezést kellett szerezni! Először úgy volt, hogy nagymama vigyáz rá, mert mivel nincs három és Siklóson van bölcsi, így csak bölcsibe mehet. De én négy hónap miatt nem akartam beszoktatni oda, így írásban nyújtottam be kérelmet, amire pozitív választ kaptam, így kisfiúnk elkezdhette az ovit szeptemberben. Így viszont ovis zsákokra is szüksége lett. Augusztus végére terveztem a zsákok megvarrását, de sajnos a varrógépem tisztításra és reparálásra szorult, és a szerelőbácsi is késlekedett, így évkezdésre nem készültek el a zsákok. Most a héten végre hazaérkezett az én kis Berninám, így nekiláttam a zsákoknak. Nem egyszerű történet munka, gyerekek, pénteken - szombaton iskolába lévő apuka és egy vasárnapi szüret mellett, de megoldottam!!! Bár sokkal egyszerűbb lett, mint szerettem volna, de az idő rövidsége miatt erre futotta. Árminkának nagyon tetszettek a zsákok, holnap már használatba is veszi őket!




3 megjegyzés:

  1. Szerintem tök klassz zsákok és egy biztos SENKINEK nem lesz ilyen az oviban és Ármin büszkén viselheti!! :-))

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Hát, igen. Ember tervez..... :)
    Ne szomorkodj, hogy egyszerűbb lett, mint szeretted volna! Ez egy klassz egyedi és személyre szóló kollekció. Benne van a szereteted és annál fontosabb nincs. (Egyébként szerintem is "tök klassz") Ahogy számolom 4 évig jár Ármin oviba, úgyhogy lesz időd csinosítani, ha később is túl egyszerűnek találod.

    VálaszTörlés