2012. november 3., szombat

Névre szóló babatakaró és babapárna

A körmösömmel már jó idejében lebeszéltük, hogy kolléganője babájának születésére készítek nekik valamit. Lassan alakult az ötlet, végül egy babatakaró és egy babapárna mellett döntöttünk, amit használni is tud majd a pici baba. Így egy lapos párnát készítettem, egyik fele pamutvászon, a másik fele pedig pihe-puha pille polár. Középső rétegként még belevarrtam egy vékonyabb vlies-t. A takarónál szintén pamutvászon és pille polár anyagot használtam, a takaró közepébe pedig kézzel hímeztem a baba adatait. Az átellenes sarkokat applikált virágokkal díszítettem.
Az ajándék egyébként elérte célját: az ajándékozó és a megajándékozott anyuka is sírva ünnepelt!





2 megjegyzés:

  1. Gyönyörűséges, nagyon szép színe van!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Ez valóban gyönyörűséges! :) A színek-formák összhangja és az egyenletes hímzés.......... tökéletes! :))

    VálaszTörlés