2013. február 4., hétfő

Ovis meghívók - 2013

Lassan közeleg az ovis bál, amit immár negyedik alkalommal szervezek. A zenekar, a helyszín már rendben van, a VIP-es meghívók elkészítése került most sorra. Idén nagyon gyorsan elkészülő meghívót szerettem volna készíteni, mert még van egy csomó dolgom februárban.
Egyik este gyorsan összedobtam két különbözőt, majd kisebb közvélemény-kutatást végeztem, hogy melyik is legyen az idei meghívónk. (Az előző meghívókat itt találjátok: 2010, 2011, 2012) Tavaszi, friss, üde színt választottam a meghívó alapszínéhez: az almazöldet. A "Meghívó" feliratok természetesen nyomtatva lesznek, bármelyik meghívót is készítem, és a betűk színét is ki fogom javítani: pontosan az alaplap színével fog megegyezni. Remélem a dekoráció is lehet hasonló jellegű: zöld-fehér.
Íme a két meghívó, nektek melyik tetszik jobban?



3 megjegyzés: