2013. február 13., szerda

VIP-meghívó az ovis bálra

Végül az egyes számú meghívó mellett döntöttem (a másik csak nekem és egy másik embernek tetszett, az elsőre pedig 10-nél többen szavaztak), és gyorsan meg is csináltam őket, hogy minél előbb eljuthassanak a meghívottakhoz. Iskolaigazgatók, a város vezetői, a Szülői Szervezet előző elnökei kapnak ilyen meghívót. Remélem a szép meghívó láttán megjön a kedvük a bálozáshoz, és minél többen megtisztelnek bennünket jelenlétükkel.
20 darabot készítettem a meghívóból, így biztosan jut mindenkinek. A prototípushoz képest annyi változás történt, hogy a "Meghívó"-t úgy nyomtattam a papírra, és pár ékszerkő is felkerült rá. A sorrend a következő volt: 1. felszabtam a fehér papírt a megfelelő méretűre, 2. rányomtattam a Meghívó-t, 3. A Joy géppel egy Anja sablont használva elkészítettem a domborítást, 4. porpasztellel megszíneztem néhol a domborított részeket, 5. felragasztottam az ékszerköveket, 6. a belső lapot saroklyukasztóval díszítettem.
Nem is szaporítom a szót, mutatom az elkészült meghívókat.


 


1 megjegyzés: