2013. szeptember 6., péntek

Pénzvirágos doboz

Ez egy olyan dobozka, mely nagyon sokat fog utazni. Először Siklósról Székesfehérvárra, majd onnan Miskolcra. :-) Még soha nem csináltam úgy dobozt, hogy postán jutott el a kedves vásárlóhoz, de most hosszas kérlelés után végül beadtam a derekam. Remélem nem lesz rossz tapasztalatom, és másnak már könnyebb szívvel mondok igent. :-)
Szóval a dobozka ismét tartalmaz vicces ajándékokat, illetve egy hajtogatott pénzvirágot, mely most 8 darab 500 Ft-ból és 4 darab 1000 Ft-ból áll. Lila-fehér színben készült, ilyen lett:




4 megjegyzés:

  1. De jó lett! Ez a pénzvirág nagyon tetszik nekem :) Rendben megérkezett a dobozka?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szerencsére csak a masni esett le út közben. de az gyorsan orvosolható volt.

      Törlés
  2. Szia!

    Én voltam a megrendelő és tökéletes állapotban megérkezett a doboz :) Még-egyszer köszönöm :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm szépen a megkeresésed, remélem a jövőben még "találkozunk." :-)

      Törlés