2015. június 14., vasárnap

Papírzsebkendő tartó

Sajnos az előző heteim nagyon sűrűek voltak, ezért egyetlen napom maradt arra, hogy az óvónéniknek évzáróra készítsek valami ajándékot. Természetesen saját kezűleg szerettem volna elkészíteni, így kitaláltam, hogy készítek nekik egy-egy szép papírzsebkendő tartót. Közben fényképeztem is, bár nem a legjobbak a képek, de azért aki neki akar állni, talán segítenek egy kicsit.

1.lépés: Kiszabtam az anyagdarabokat, összevarrtam, rávarrtam a csipkeszalagot. Bárhogy meg lehet varrni a külső lapot, a lényeg, hogy a végleges mérete 27cm x15cm legyen.

2. lépés: Ha szeretnél bélést, abból is vágd ki a 27cm x 15cm-es darabot és cikkcakk öltéssel vardd körbe a két anyagot, miután fonákját fonákjára fektetted. (Mellettük már az elkészült verziót láthatod.) Nekem így nézett ki a háta és az eleje a csipkeszegéllyel:



3. lépés:A két rövidebb oldalt hajtsd be 1,5 cm-re, majd varrd le!


 4. lépés: Színt színére, hajts be 5 cm-t mindkét rövidebb oldalon, és varrd le alul és felül 1 cm-es varrásráhagyással (Majd a csücsköknél várd le a sarkokat!):



5. lépés: Fordítsd ki a tartókat, és díszítsd kedvednek megfelelően:








6. lépés: Én szerettem volna, ha záródik, így patentot varrtam a két csücsökbe (ez a lépés kihagyható, vagy helyettesíthető valami mással: szalaggal, gombbal, stb.):



Remélem érthető a leírás, és segít olyanoknak, mint amilyen ma én voltam: gyorsan kellett valami szép, sajátkezűleg készített dolgot készíteni. Sok sikert mindenkinek! 

Ha ez alapján varrtál, kérlek küldd el a végeredmény képét! :-) KÖSZI!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése