2016. február 18., csütörtök

Fekete nindzsa jelmez

Farsang előtt kisfiam kitalálta, hogy idén ő ninja lesz. Minden jelmezt megnéztünk helyben, sajnos egyik sem nyerte el tetszését, így ismét maradt az a verzió, hogy anya készíti el a hőn áhított jelmezt.
Egyik dédimtől kaptam egyszer egy ősrégi estélyi ruhát, aminek nagyon jó, kicsit sztreccses anyaga volt. Tudtam, hogy mostantól új életet fog élni fekete ninja-jelmez képében.
A szétvágott ruhára ráfektettem Ármin egyik nadrágját, majd egy pólóját, körbevágtam és összevarrtam Egy csíkot vágtam hozzá övnek, majd jött a legnehezebb lépés: a maszk kiszabása, megvarrása. Egy külföldi oldalon találtam egy szabásmintát, de én a szemnek szánt részt csak utólag vágtam ki, és ennél jóval kisebbre méreteztem.
A végeredménnyel kisfiam nagyon elégedett volt, főleg, hogy kapott hozzá egy teljes ninja arzenált is: nunchakot, kardot, dobócsillagot, stb.
A nadrág kiszabása (további képek a készítés folyamatáról idő hiányában nem születtek):


És a végeredmény:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése