2016. február 17., szerda

Varrt album

Bár még sok lemaradásom van a tavalyi évről is, de most, amit készítettem, talán másoknak is hasznára lehet. Ráadásul nagyon büszke vagyok a végeredményre:


Anyunak készítettem egy albumot. Sokáig nézelődtem, hogy mekkora és milyen alapot válasszak. Végül a 15,5 cm x 18 cm-es méret mellett döntöttem, így tudtam, saját készítésű lesz maga az alap is. Az album fajtájával kapcsolatban sokat nézelődtem a neten, mikor is megláttam egy olyan verziót, aminél a félbehajtott belső lapokat egy tűzőgéppel tűzték az alapra. Ennél tartósabbat szerettem volna, de az alapötlet nagyon megtetszett. Gondoltam, ha már tudok varrni is, ötvözzem a kettőt. Így készült el a varrott album. 

1. Félbehajtottam annyi lapot, amennyit a belső oldalakra szántam:

2. A gerincet megjelöltem és 0,5 cm-enként bejelöltem a belső lapok helyét:


3. A félbehajtott lapokat 0,5 cm-es távolságban rávarrtam a külső borítóra:




Ezután már csak a díszítés maradt hátra. Egy 6x6-os papírkészletet használtam, egyszínű 180 grammos papírral kiegészítve.Az elkészült albumról egy-két részletképet is mutatok:











Kipróbáltam egy új technikát is, a hődomborítást:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése